söndag 24 november 2013

Nära Dig

Vaknar mitt i natten, stilla o lugnt, bredvid hörs andetagen från Dig.
Din gosiga varma hud o söta ansikte är alldeles nära o jag känner hur djupt Du sover. 
Undrar vad Du drömmer, om Du förstår hur mycket Du betyder för mig...

Att livet kan fyllas av så mycket fint, genom känslor är otroligt o de är precis vad Du har lyckats med... är inte enkelt, men när kärleken träffar så lyfter den oss så otroligt starkt.
Så starkt att allt annat är "poänglöst", energin o styrkan går genom allt. 
I rättan tid kom något vackert till mitt liv, oförberett o direkt, snabbt o fantastiskt. 
Du är så fin, jag hoppas att Du verkligen förstår de. Kärleken läker oss, o jag behövde känna de av precis Dig... fina fina vackra som ligger där framför mig nu.

Lägger min hand på din arm o klappar Dig i ansiktet. Det hörs en lätt suck o Du rör gulligt på munnen. Håller Din hand, somnar med min käraste fina... Älskar Dig!!! 


But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar